mudeyz's FotoPage

By: mudeyz akasyah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Tuesday, 25-Jul-2006 04:16 Email | Share | | Bookmark
testing

..kali nie mesti jadi punya lah...wahahahhaaa


Sunday, 16-Jul-2006 21:05 Email | Share | | Bookmark
aktiviti di kota kaherah

malam kota kaherah
makan2 umah kawan
horey horey
View all 31 photos...
ermm..ni gambar masa buat aktiviti kat cairo nie..jenjalan sama kengkawan like naim..popai..mamat..rais n mb..aktiviti yg biasa kitaorang buat...ermm..ape ek..ape je yg bleh dibuat kat cairo nie?? jalan2 p abas..p umah kawan..p mator (tmpt favourite nak cari bakal awek hehehhee) ..nampak macam x de aktiviti ilmiah je kan...oppsss..jgn tersilapp berdetik..yg ni just gambar utk aktiviti yg kitaorang buat bila dah x de kerja je..so,kitaorang p laa jenjalan cari pengalaman kat tempat orang nie..miahahaa..hip hip horeeyyy

oh ye..kat sini aku selit sekali gambar aktiviti sblm bazar..kira dari time keluar rumah...naik bas..bikin khemah..kira dari a-L laa..x dapat masukkan sampai abis laa...penatt woo nak upload niee..nanti lain ari arr aku upload lagi..daaaaaa


Saturday, 15-Jul-2006 20:17 Email | Share | | Bookmark
gambar tuan punya fotopages..hehee

it's me
saja letak pic nie dulu...buat panas2 site dulu..hahahahaa


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net